Najlepszy polskie sex portal!

sex-portal-oraz-sex-czat-polska

Seks triki, które każdy musi wypróbować!

 W tym poście omówi seks triki, które każdy powinien wybrówać.



Zły seks. Nikt tego nie chce. Jaka jest historia seksu? Cóż, dzisiaj dam ci moje cztery wskazówki, jak utrzymać przyprawę przy życiu w twoim związku. Poniższy program ma ocenę R.

Szczerze mówiąc, ciężko jest być w długotrwałym, zaangażowanym związku i być monogamicznym, ale jest w tym też coś pięknego. Więc w zeszłym tygodniu przeprowadziłem wywiad Seks z Emily. Ma podcast, który ma, jest trochę jak dr Ruth naszych czasów. Powiedziawszy to, zainspirowała mnie do stworzenia tego filmu, aby mieć cztery wskazówki, jak utrzymać przyprawę przy życiu w związku.

Dla tych z was, którzy nie znają Esther Perel, ma również podcast i książkę zatytułowaną Mat in Captivity, a jedną z rzeczy, o których mówi, jest to, że jeśli naprawisz. Relacja się zmienia. Pomyślałem, że to naprawdę fajne i piękne, i mam na myśli, że nie zawsze tak jest, ale w wielu przypadkach jest to prawda.

Przerwij rutynę, postaw na nowości.

Więc czego potrzebujemy? Potrzebujemy nowości. A nowość to nie tylko różne pozycje seksualne czy uprawianie seksu w różnych pokojach, co tak, to pomaga, ale nowość oznacza również bardziej znaczące rozmowy. Odsłanianie części siebie, których wcześniej nie ujawniałeś. Robienie różnych rzeczy w różnych miejscach, na przykład chodzenie do różnych restauracji.

To moja pierwsza wskazówka, która może wydawać się oczywista, prawda? Ale zaplanuj coś ze swoim partnerem. To jest coś, czego zwykle nie robisz. Więc idź na randkę, idź do innego muzeum, idź do klubu, idź do innej restauracji. Mówi, Esther Perel mówi, że tak często dajemy z siebie wszystko. Naszym współpracownikom, ale resztki zostawiamy naszym bliskim.


Randkuj Cię tak, jakbyście się nie znali.


Nie zostawiaj resztek dla swoich bliskich. Co prowadzi mnie do numeru dwa. Kiedy wychodzisz na kolację ze swoim partnerem, może spróbuj nie iść razem. Więc może twoja druga połówka wychodzi z pracy, a ty wracasz do domu i masz wszystko. Seksuj i rób rzeczy, które sprawiają, że czujesz się dobrze ze sobą, niezależnie od tego, czy jest to gorąca para butów, czy seksowny strój, cokolwiek to jest.

Idź do restauracji trochę wcześniej i obserwuj, jak wchodzi twój partner i naprawdę go doceniaj, a nie postrzegaj go jako tę samą osobę, z którą robisz wszystko. Ale spójrz na nich i pomyśl: och, podoba mi się sposób, w jaki on chodzi, albo ona chodzi, albo, och, podoba mi się sposób, w jaki przechyla głowę, kiedy mówi: Znowu wygoda jest przeciwieństwem namiętności, więc zrób to. rzeczy, które nie są tak wygodne.

Obserwuj swojego partnera/partnerkę.



Moja trzecia wskazówka i bardzo mi się podobała. Słyszałem to w podcaście On It i było to z Wednesdayem Martinem, a ona powiedziała, idź obserwować swojego partnera. Zrób coś w swoim żywiole. Więc czy to tak, że dali przykład tej kobiety, poszli i patrzyli, jak jej chłopak wygłasza przemówienie. Powiedziała, że obserwowała go tam na górze, a on był pewny siebie i wyglądał seksownie, a ona na to, że to mój mężczyzna.

I musiała zobaczyć go oczami innych ludzi. Musiała chcieć tego, co już miała. Musiała pragnąć tego, co już miała. I wiem, że kiedy idę obejrzeć mojego narzeczonego, jest właścicielem firmy zajmującej się nieruchomościami i widzę go w swoim żywiole. Jestem jak, o tak. Seksowny. Więc idź pilnuj swojego partnera. Może się uda, cokolwiek to jest, w czymkolwiek są dobrzy, idź i zobacz, jak to robią

Poznaj fantazje i fetysze swojego partnera.

Numer cztery. Seks z Emily zasugerował zrobienie czegoś, co nazywa się kwestionariuszem eksploracji seksualnej. To jest fajne. Więc ty i twój partner usiądźcie i wypełnijcie to, a tam jest cała lista rzeczy i możecie się zmieścić. Tak, możesz. Lub możesz sprawdzić. Tak. Nie, jesteśmy ciekawi. Więc są tu różne rodzaje rzeczy.

Opaski na oczy, gryzienie, pierścienie na penisa, kult stóp. Nie przepadam za tym, ale jeśli tak, um, a więc to, co znowu robisz, to daj to swojemu partnerowi. Każdy z was wypełnia go, a następnie wymienia. Jeśli to dla Ciebie za dużo, proponuję sporządzić listę życzeń. Więc umieść trzy rzeczy na swojej liście życzeń, które oboje chcecie wypróbować, a następnie wymień je, a następnie zaplanuj.

Seks z Emily zawsze mówi o tym, wiesz, planujemy nasze finanse, planujemy przyszłość naszych dzieci, planujemy, gdzie się przeprowadzimy. A co z planowaniem życia seksualnego? Zrób więc swoją listę życzeń lub wypełnij kwestionariusz eksploracji seksualnej, a następnie powiedz, że spróbujemy trzech z tych rzeczy w ciągu najbliższych trzech miesięcy.

I na koniec. Spróbuj tych rzeczy. Powiedz mi co myślisz. Jeśli macie rzeczy, które zadziałały, aby utrzymać wasz seks przy życiu w długotrwałym związku, skomentujcie poniżej. Nieustraszenie zapanujmy nad naszą historią i nieustraszenie zawładnijmy naszym życiem seksualnym. Jeśli uznałeś to za kuszące, kliknij powyższy film, aby obejrzeć mój wywiad na temat seksu z Emily.

A jeśli jesteś tu nowy, zasubskrybuj i daj mi znać, co myślisz. Dzięki chłopaki.

Komentarze